ויראלי

post

היום כל סרטון, יוצר, שחקן, חברה, דוגמנית, מותג, פשאניסטה ומוכר דגים בשוק מאמין שהוא ויראלי. או לפחות רוצה להיות.

אז בואו נעשה סדר. זה לא עובד ככה. ויראלי הוא לא כל דבר אבל הוא יכול להיות הכל! בלבלתי? בכוונה.

ויראלי הוא הלא ידוע. הוא המרגש והמשעמם, המצחיק והמעציב, החדש והישן, היין והיינג של עולם הסרטונים, המדיה החברתית והרשת בכלל.

אי אפשר לצפות מסרטון חסר תוכן שלא הושקעה בו מחשבה להיות ויראלי ועדיין היה חתול שריחף על קשת בענן במשך 4 דקות והפך למעצמה

והרי יש מקרים כאלו, שסרטון משעמם או חסר כל פואנטה פתאום הופך לויראלי וגולשים מציפים איתו את הרשת. זה בעצם הכוח של הרשת, הגולשים. מספיקה קבוצה קטנה של אנשים שיחליטו שסרטון או מטרה שווה הפצה ברגע אחד כל העסק הופך לויראלי. ראו דוגמא את אתגר הקרח.

 

סרטון ויראלי הוא לא דבר שקל לעשות ולמרות שהרבה סרטונים שלא הושקעה בהם חשיבה ולא נועדו להפצה מתפרסמים ברשת, כדי להפוך סרטון בכוונת תחילה לויראלי צריך לעבוד קשה, לחקור את קהל הידע ולהביא תוכן חדש שמדבר לקהל רחב יותר מקהל היעד.

חייב לקחת את הכל בחשבון כשבאים ודורשים "תעשה לי ויראלי" ויחד עם זאת צריך לזכור שויראלי הוא לא תמיד מה שטוב לעסק שלך. לפעמים סרטון תדמית שמספר על אופי העסק יכול לעשות עבודה יותר טובה ולדבר יותר טוב לקהל היעד שלך.

אז שיהיה לכם יום מלא בתכנים ויראלים.